Časté dotazy
- Jezdíte i na mou adresu?
- Registrace a můj účet
- Čas a cena doručení
- Platba objednávky
- Zrušení/změna objednávky
- Reklamace
- Dostupnost zboží
- Náhrada zboží
Jezdíte i na mou adresu?
Rozvážíme pouze v rámci hl. m. Prahy. Do 10 km je doprava zcela zdarma, poté 89 Kč. Zda budete mít dopravu zdarma můžete zjistit zde: Mapa rozvozu
Registrace a můj účet
Co potřebuji k tomu, abych se mohl/a registrovat?
Registrace proběhne při vytvoření první objednávky.
Pro registraci je potřeba váš e-mail a heslo.
Do takto vytvořeného účtu si pak doplníte jednu nebo více adres a telefonní číslo.
Vaše aktuální telefonní číslo je pro nás nesmírně důležité. Slouží k tomu, abychom vás mohli kontaktovat a informovat (telefonicky či smskou) ohledně stavu a doručení Vaší objednávky, případně o zpoždění nebo nečekaných komplikacích.
Jaká je věková hranice pro registraci?
Na Vitamínové bedýnky se může registrovat každý. Pokud nákup obsahuje alkohol nebo tabákové výrobky, nákup může převzít pouze osoba starší 18 let.
Musím při registraci vkládat detaily mé platební karty?
Při registraci nemusíte vkládat detaily Vaší platební karty. Pokud si vyberete platbu online, v případě platby předem budete požádáni o vložení údajů o Vaší platební kartě před potvrzením objednávky (data budou samozřejmě zakódována a bezpečně uložena).
Mohu změnit své osobní údaje?
Upravíte je snadno ve svém zákaznickém profilu
Čas a cena doručení
Momentálně objednané zboží dovážíme následující den. Den doručení si ale můžete vybrat dle Vašeho přání.
Do 10 km je doprava zcela zdarma, poté 89 Kč. Zda budete mít dopravu zdarma můžete zjistit zde:
Platba objednávky
Objednávku můžete uhradit několika způsoby:
- předem online platební kartou
- hotově nebo stravenkami Sodexo, Ticket Restaurant a Chèque Déjeuner. Platbu stravenkami lze kombinovat s platbou v hotovosti.
Pro platbu kartou online používáme zabezpečenou platební bránu GoPay.
Jak probíhá platba online platební kartou?
V momentě dokončení objednávky se na Vašem účtu blokuje částka za zboží + rezerva na váhu, a to i v případě, že tam žádné zboží na váhu nemáte. Je to na základě nastavení platební brány, aby nedošlo k situaci, kdy faktura bude na vyšší částku, než je stanovená blokace. V momentě doručení se vystavuje faktura, kde je reálná částka za doručené zboží včetně refundací a náhrad a tato jediná částka je odchozí transakcí z Vašeho účtu. Rozdíl mezi fakturou a blokovanou částku Vám je následně reverzován a Vy nadále můžete s prostředky disponovat. K reverzaci částky dochází automaticky ihned po doručení objednávky, pokud k reverzaci (odblokování) částky nedošlo, obraťte se prosím na Vaší banku, neboť je to v režii banky. Děkujeme za pochopení.
K čemu slouží poznámka pro řidiče?
Jakékoliv poznámky o doručení, které nám napíšete, nám pomohou lépe najít váš byt či dům. Můžete nám napsat číslo Vašeho domu, jméno na zvonku nebo dát podrobnější informace o tom, jak Vaši adresu najít.
Kde najdu účtenku k nákupu?
Kurýr vám při převzetí nákupu předá dodací list a fakturu.
Zrušení/změna objednávky
V případě, že potřebujete změnit nebo zrušit objednávku, kontaktujte, prosím, neprodleně náš zákaznický servis na telefonním čísle 271 740 420.
Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?
Částka je v blokaci u banky. Pokud nedojde k doručení objednávky, peníze se uvolní z blokace. Společnost Jaheka s.r.o. si vyhrazuje právo nakládat s každým zrušením objednávky individuálně.
Reklamace
Co dělat, když jsem nespokojený s doručeným zbožím?
V případě, že nebudete spokojení s doručeným zbožím, prosím, kontaktujte neprodleně naši zákaznickou linku 739 034 666, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti. Případně nás kontaktujte na info@vitaminovebedynky.cz
Pokud chcete odstoupit od kupní smlouvy, vyplňte prosím formulář a zašlete jej na naši zákaznickou linku.
Dostupnost zboží
Informace o předpokládaném naskladnění produktu je uvedena na detailu produktu. Pokud tato informace chybí, je potřeba kontaktovat zákaznickou linku.
Náhrada zboží
Pokud vám přijde náhrada za produkt, který je vyprodaný a nebudete s ní souhlasit, stačí ji u kurýra odmítnout a nebude vám účtována.